Og贸lne warunki handlowe

Poni偶sze warunki sprzeda偶y i dostawy maj膮 zastosowanie do wszystkich zakup贸w realizowanych w dowolnym sklepie internetowym Rito lub z dostaw膮 na terenie Polski. Prosimy post臋powa膰 zgodnie z instrukcjami w zakresie og贸lnych warunk贸w handlowych na stronie Rito.pl.

https://rito.pl jest w艂asno艣ci膮 Rito ApS  

Telefon: +48 22 185 77 65
E-mail: info@rito.pl

Wszystkie umowy kupna w sklepie internetowym Rito.pl musz膮 by膰 sporz膮dzone w j臋zyku angielskim.

Klienci prywatni dokonuj膮cy zakup贸w w sklepie internetowym Rito maj膮 prawo do zwrotu zakupionych produkt贸w. Zwroty nie przys艂uguj膮 handlowcom, firmom, instytucjom itp.

P艂atno艣ci

Akceptujemy p艂atno艣ci nast臋puj膮cymi kartami debetowymi/kredytowymi: Visa, MasterCard, Maestro. Podczas sk艂adania zam贸wienia pieni膮dze s膮 blokowane na Twoim koncie. Gdy zam贸wienie zostanie wys艂ane, transakcja dochodzi do skutku.

Je艣li klient wybierze cz臋艣ciow膮 dostaw臋 w przypadku zam贸wie艅 oczekuj膮cych, Rito pobiera pe艂n膮 kwot臋 z g贸ry, gdy wi臋kszo艣膰 zam贸wionych produkt贸w zosta艂a ju偶 wys艂ana.

Ceny

Zakup jest fakturowany po cenie zarejestrowanej na stronie internetowej w dniu z艂o偶enia zam贸wienia. Ceny cz臋sto zmieniaj膮 si臋 z dnia na dzie艅.

Dostawa

Zam贸wienie z艂o偶one do godziny 17:00 w dowolny dzie艅 roboczy jest wysy艂ane tego samego dnia. Je艣li zam贸wienie zosta艂o z艂o偶one w pi膮tek, nowy skan mo偶e by膰 widoczny na trackingu dopiero w najbli偶szy poniedzia艂ek, poniewa偶 wi臋kszo艣膰 przewo藕nik贸w nie pracuje w weekendy. Standardowy czas dostawy wynosi 4-7 dni roboczych. Czas dostawy wy艣wietlany jest przy produkcie. Gdy produktu nie ma w magazynie w 偶膮danej ilo艣ci, kontaktujemy si臋 z klientem nast臋pnego dnia roboczego, aby poinformowa膰 go o przewidywanym czasie dostawy. Prosz臋 zwr贸ci膰 uwag臋, 偶e niekt贸re produkty, kt贸rych dostawa trwa kilka dni d艂u偶ej, to tkaniny lub artyku艂y znajduj膮ce si臋 w innym magazynie. Wszelkie tego typu informacje zawsze podajemy przy produktach. 

W przypadku zam贸wienia produktu, kt贸rego nie ma na stanie w magazynie, kontaktujemy si臋 z klientem, jak tylko przesy艂ka zostanie nadana. Klient ma mo偶liwo艣膰 wymiany dowolnego produktu na inny w tej samej cenie, czekaj膮c na ponowne pojawienie si臋 produktu w magazynie lub przyj臋cie zwrotu.

Wszystkie ceny podane s膮 w polskich z艂otych (PLN). Nale偶y pami臋ta膰, 偶e cena pojedynczego artyku艂u nie zawiera koszt贸w transportu. Klient wybiera spos贸b dostawy na ko艅cowym etapie zakupu.

Wysy艂amy do wszystkich kraj贸w w UE.

Klient otrzymuje wiadomo艣膰 e-mail od Rito, gdy produkty s膮 wysy艂ane z magazynu.

Do kraj贸w spoza UE: Wysy艂amy produkty zwolnione z podatku w wybranych krajach poza UE. Oznacza to, 偶e klienci spoza UE mog膮 zosta膰 obci膮偶eni podatkami i op艂atami celnymi. Klient jest odpowiedzialny za zapoznanie si臋 z obowi膮zuj膮cym w danym kraju prawem.

Je艣li nie otrzyma艂e艣 przesy艂ki, a firma kurierska twierdzi, 偶e j膮 dostarczy艂a, niezw艂ocznie si臋 z nami skontaktuj.

Z firm膮 kuriersk膮 nale偶y skontaktowa膰 si臋 w ci膮gu 7 dni, gdy偶 jest to termin na sprawdzenie przez ni膮 miejsca pobytu przesy艂ki. 

Czy Twoje produkty by艂y uszkodzone w chwili dostarczenia?

W naszym magazynie dok艂adamy wszelkich stara艅, aby produkty trafia艂y do klient贸w w stanie nienaruszonym. Je艣li otrzymasz uszkodzony produkt, post臋puj zgodnie z poni偶szymi krokami.

  • Skontaktuj si臋 z nami w ci膮gu 3 dni, wysy艂aj膮c e-maila na adres info@rito.pl z nast臋puj膮cymi informacjami:
  • Zdj臋cie ca艂ej zewn臋trznej cz臋艣ci opakowania, na kt贸rym widoczna jest etykieta
  • Zdj臋cie od g贸ry otwartego opakowania, na kt贸rym wyra藕nie wida膰 zawarto艣膰 i wewn臋trzne wype艂nienie paczki
  • Zdj臋cie wszystkich rodzaj贸w wewn臋trznego wype艂nienia paczki
  • Zdj臋cia uszkodzonej zawarto艣ci

Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby艣 by艂 zadowolony z zam贸wienia.

Bez ogranicze艅 na zwrot

Dopuszczamy mo偶liwo艣膰 zwrotu produktu w ci膮gu bez ogranicze艅 od daty dostarczenia, pod warunkiem, 偶e produkt znajduje si臋 w oryginalnym opakowaniu i jest w stanie nienaruszonym. W zamian za to klient pokrywa koszty wysy艂ki.

Je艣li uznamy, 偶e produkt 艣mierdzi dymem papierosowym, oparami kuchennymi, ple艣ni膮 lub jest uszkodzony w inny spos贸b, zastrzegamy sobie prawo do pomniejszenia zwracanej kwoty. Chc膮c zwr贸ci膰 produkt klient pokrywa koszty wysy艂ki.

Zwroty nie maj膮 wp艂ywu na ustawowe prawo klienta do rezygnacji z zakupu. Prosimy o zapoznanie si臋 z poni偶szymi informacjami.

Przy wymianie produktu i zwrocie produktu obowi膮zuje taka sama procedura. Zakupiony przedmiot nale偶y odes艂a膰 na nasz adres, a po otrzymaniu zwracanego przedmiotu i zatwierdzeniu zwrotu, w ci膮gu kilku dni warto艣膰 zakupu zostanie zwr贸cona na Twoj膮 kart臋 kredytow膮. Je艣li chcesz produkt w innym rozmiarze/kolorze, z艂贸偶 nowe zam贸wienie na www.rito.pl. Koszty przesy艂ki zwrotnej musisz pokry膰 we w艂asnym zakresie.

Anulowanie zam贸wie艅 

Klient mo偶e bez podania przyczyny zrezygnowa膰 z zakupu w ci膮gu 14 dni roboczych.
Termin odst膮pienia od umowy wynosi 14 dni roboczych od dnia, w kt贸rym klient lub inna osoba otrzyma艂a produkt.
 
Je偶eli klient zam贸wi艂 wi臋cej produkt贸w w ramach jednego zam贸wienia, a nie jeste艣my w stanie wys艂a膰 na czas wszystkich produkt贸w w jednej przesy艂ce, termin anulowania zam贸wienia ulega przed艂u偶eniu do momentu otrzymania przez klienta lub jak膮kolwiek inn膮 osob臋 (poza listonoszem) zakupionego produktu.
 
Je艣li termin anulowania zam贸wienia up艂ywa w dzie艅 ustawowo wolny od pracy, weekend, Wigili臋 lub Sylwestra, termin anulowania zam贸wienia zostaje przed艂u偶ony do nast臋pnego dnia roboczego.

Jak korzysta膰 z anulowania zam贸wie艅

Klient mo偶e zrezygnowa膰 z zakupu, informuj膮c nas o tym telefonicznie lub e-mailem (info@rito.pl). Klient ma obowi膮zek poinformowa膰 Rito o odmowie przyj臋cia przesy艂ki przy odbiorze.

Termin rezygnacji jest dotrzymany, je偶eli klient poinformuje o rezygnacji przed jego up艂ywem.

Zwrot pieni臋dzy

Gdy klient rezygnuje z zakupu, zwracamy ca艂kowit膮 kwot臋 zam贸wienia wraz z kosztami wysy艂ki. Je艣li klient rezygnuje z cz臋艣ci zam贸wienia, zwracamy tylko kwot臋 zakupu zwr贸conych produkt贸w.

Zazwyczaj czas oczekiwania na zwrot pieni臋dzy wynosi do 10 dni roboczych.

Je艣li klient wybra艂 form臋 dostawy dro偶sz膮 ni偶 najta艅sza forma dostawy, kt贸r膮 mo偶emy zaoferowa膰, nie otrzymuje on wynikaj膮cej z tego r贸偶nicy.

Zwrotu kwoty dokonujemy bez zb臋dnej zw艂oki, co najmniej w ci膮gu 14 dni roboczych od dnia, w kt贸rym otrzymali艣my od klienta o艣wiadczenie o odst膮pieniu od umowy. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania si臋 ze zwrotem p艂atno艣ci do czasu otrzymania produktu lub przes艂ania przez klienta dokumentacji zwrotu produkt贸w.

Zwroty nale偶no艣ci dokonywane s膮 przy u偶yciu takiego samego sposobu zap艂aty, jakiego u偶y艂 klient przy pierwotnej transakcji, chyba 偶e poda艂 on inne dane. W 偶adnym wypadku klient nie ponosi 偶adnych op艂at. 

Testowanie produktu i pakowanie 

Klient ponosi odpowiedzialno艣膰 za obni偶enie warto艣ci produktu spowodowane wykorzystaniem produktu w innym celu ni偶 jego pierwotne funkcje lub w艂a艣ciwo艣ci wynikaj膮ce z opisu produktu lub instrukcji obs艂ugi.

Klient ma prawo obejrze膰 produkt jak w sklepie, ale nie mo偶e go u偶ywa膰. Je艣li produkt by艂 u偶ywany, od zwracanej kwoty odliczamy utrat臋 warto艣ci. Je艣li produkt nie ma ju偶 warto艣ci handlowej, kwota nie zostanie zwr贸cona. 

Pami臋taj, 偶e w艂贸czki i inne akcesoria przesi膮kni臋te dymem papierosowym, oparami kuchennymi lub zapachem ple艣ni nie mog膮 by膰 sprzedane ponownie, a wi臋c produkty takie nie maj膮 偶adnej warto艣ci handlowej. 

Uprzejmie prosimy naszych klient贸w, aby zwracali produkty w oryginalnym opakowaniu. Przy zwrocie klient powinien upewni膰 si臋, 偶e produkt jest odpowiednio zapakowany. Klient przejmuje odpowiedzialno艣膰 za produkty do momentu ich otrzymania przez nas. Klient musi zachowa膰 wszelkie pokwitowania wraz z numerem 艣ledzenia przesy艂ki. 

Gwarancja na produkt - co艣 nie tak z produktem?

Klient ma 6 lat od momentu dostawy na z艂o偶enie reklamacji z powodu brakuj膮cych cz臋艣ci lub wad. W tym celu nale偶y skontaktowa膰 si臋 z nami drog膮 mailow膮: info@rito.pl lub telefonicznie +48 22 185 77 65. 

Klient b臋dzie poproszony o dok艂adne opisanie problemu, a tak偶e przedstawienie zdj臋膰 wad lub brakuj膮cych cz臋艣ci, zanim ode艣le wadliwy produkt. Je艣li roszczenie gwarancyjne jest uzasadnione i istnieje dokumentacja przesy艂ki, zwr贸cimy koszty transportu. 

Pami臋taj, aby odpowiednio zapakowa膰 produkt. Zachowaj potwierdzenie nadania przesy艂ki wraz z informacj膮 o kosztach transportu i numerem 艣ledzenia (Track and Trace). 

Roszczenie gwarancyjne produktu musi nast膮pi膰 w rozs膮dnym czasie po otrzymaniu produktu, a klient jest zobowi膮zany do sprawdzenia produktu tak szybko, jak to mo偶liwe. 

Odwo艂ania i skargi

Sp贸r pomi臋dzy Rito a klientem w zakresie rozpatrywania reklamacji mo偶e wi膮za膰 si臋 z konieczno艣ci膮 z艂o偶enia skargi na internetowej platformie ODR. Jest to szczeg贸lnie przydatne dla konsument贸w mieszkaj膮cych w innych krajach europejskich. Skargi prosimy zamieszcza膰 tutaj: http://ec.europa.eu/odr. W przypadku wysy艂ania reklamacji prosimy o korzystanie z naszego adresu e-mail: info@rito.pl

 

Wersja: v10.c9.s6.l7