Informacje o zwrotach

W Rito oferujemy wyd艂u偶ony termin zwrot贸w, dzi臋ki czemu mo偶esz reklamowa膰 sw贸j zakup przez bez ogranicze艅!

UWAGA: Wszystkie paczki zwrotne musz膮 by膰 wys艂ane za po艣rednictwem naszego portalu zwrot贸w online, kt贸ry mo偶na znale藕膰 tutaj:

WWW.RITO.PL/RETURN

Prosz臋 zwr贸ci膰 uwag臋 przed zwrotem:

  • Zawsze pami臋taj o podaniu numeru zam贸wienia
  • Formularz zwrotu nale偶y wype艂ni膰 i wys艂a膰 wraz z zam贸wieniem - formularz zwrotu znajdziesz tutaj.
  • Paczki zwrotne, kt贸re nie zostan膮 wys艂ane za po艣rednictwem naszego portalu zwrot贸w, nie zostan膮 przyj臋te.
  • Jako klient jeste艣 odpowiedzialny za koszty zwrotu przesy艂ki.
  • Produkty, kt贸re pachn膮 dymem lub s膮 w inny spos贸b uszkodzone, nie b臋d膮 przyjmowane do zwrotu.
  • Przedmioty musz膮 by膰 nieu偶ywane i w oryginalnym opakowaniu. Je艣li jednak chcesz wymieni膰 na inny przedmiot, musisz najpierw odes艂a膰 do nas towar, po czym zwr贸cimy Ci kwot臋*. W贸wczas mo偶liwe b臋dzie ponowne zam贸wienie produktu.
  • Jako osoba prywatna zawsze masz nieograniczone prawo do zwrotu podczas zakup贸w w Ritohobby.no, pod warunkiem, 偶e przedmiot jest w 100% nowy, w nieuszkodzonym stanie i w nienaruszonym opakowaniu.
  • Odmawia si臋 przyj臋cia towaru zwracanego na 偶膮danie. Zaznaczamy r贸wnie偶, 偶e paczki zwrotne bez adresu zwrotnego nie b臋d膮 odbierane. Mo偶esz r贸wnie偶 zrezygnowa膰 z zakupu, odmawiaj膮c przyj臋cia przesy艂ki.
  • Rozpatrzenie zwrotu zajmuje zazwyczaj 10-14 dni roboczych.

*Je艣li zwracasz zam贸wienia, kt贸re maj膮 wi臋cej ni偶 180 dni, nie mo偶emy zwr贸ci膰 Ci pieni臋dzy, zamiast tego otrzymasz not臋 kredytow膮.

Zwrot produkt贸w

Je艣li, wbrew oczekiwaniom, nie jeste艣 zadowolony z zakupu, mo偶esz skorzysta膰 z bez ogranicze艅 okresu zwrotu. Je艣li warunki zostan膮 spe艂nione, mo偶esz zwr贸ci膰 produkty w ci膮gu bez ogranicze艅 . Zwracaj膮c produkt z powod贸w innych ni偶 zaniedbanie ze strony Rito, do Ciebie nale偶y obowi膮zek pokrycia koszt贸w wysy艂ki. Je艣li poni偶sze warunki s膮 spe艂nione, zwracamy Ci zap艂acon膮 przez Ciebie kwot臋:

  • Produkt jest nienaruszony i nieu偶ywany
  • Produkt nie ma zapachu dymu papierosowego ani opar贸w kuchennych
  • Produkt nie by艂 nara偶ony na dzia艂anie wilgoci itp.

 

Nie zwracamy produkt贸w u偶ywanych lub uszkodzonych. Je艣li zwracasz w艂贸czk臋, wymagamy, aby banderola by艂a nienaruszona. Uprzejmie prosimy o zwrot produktu w odpowiednim opakowaniu, aby unikn膮膰 uszkodze艅 podczas przesy艂ki. Prosimy o do艂膮czenie faktury, a my oddamy Ci pieni膮dze za zwr贸cony towar.

 Zwrot pieni臋dzy

Je艣li chcesz odzyska膰 swoje pieni膮dze, zostan膮 one przelane na kart臋 p艂atnicz膮, z kt贸rej korzysta艂e艣. Je艣li nie b臋dzie to mo偶liwe, skontaktujemy si臋 z Tob膮 w celu znalezienia alternatywnego rozwi膮zania.

Zazwyczaj przetwarzanie zwrotu pieni臋dzy trwa do 10-15 dni roboczych.

Przy zwrocie otrzymasz pe艂n膮 kwot臋 za towar. Je艣li zdecydujesz si臋 na zwrot ca艂ego zam贸wienia, otrzymasz r贸wnie偶 zwrot koszt贸w wysy艂ki. Zachowaj potwierdzenie nadania paczki, aby艣my mogli zwr贸ci膰 prawid艂ow膮 kwot臋.

Je艣li odm贸wisz przyj臋cia dostarczonej Ci paczki, potraktujemy to jako ch臋膰 otrzymania zwrotu pieni臋dzy. W贸wczas skontaktujemy si臋 z Tob膮 w celu wys艂uchania Twoich 偶ycze艅.

Wymiana

Je艣li chcesz wymieni膰 produkt z powodu z艂ej jako艣ci, niew艂a艣ciwego koloru lub rozmiaru, z przyjemno艣ci膮 Ci pomo偶emy. Ode艣lij do nas produkt, kt贸ry chcesz wymieni膰, a my zwr贸cimy Ci pieni膮dze, aby艣 m贸g艂 zam贸wi膰 nowy produkt. Szybko i bezproblemowo.

Je艣li chcesz wymieni膰 produkt na dro偶szy, prosimy, aby艣 najpierw zwr贸ci艂 zakupiony produkt. Nast臋pnie zam贸w produkt, kt贸ry chcesz kupi膰. W takim przypadku zwracamy pe艂n膮 kwot臋 na Twoje konto bankowe.

Pami臋taj, 偶e nie wolno nam pobiera膰 dodatkowych pieni臋dzy z Twojej karty kredytowej. Ze wzgl臋d贸w bezpiecze艅stwa, aby chroni膰 Ciebie jako klienta, nie jest to mo偶liwe.

 Gwarancja i reklamacje

Je艣li produkt jest uszkodzony lub wadliwy, prosimy o kontakt w sprawie gwarancji lub reklamacji przed odes艂aniem paczki. Je艣li roszczenie w ramach gwarancji zostanie zatwierdzone, oczywi艣cie zwr贸cimy Ci koszty wysy艂ki i cen臋 produktu.

Prosz臋 pami臋ta膰, 偶e nie zwracamy koszt贸w zwi膮zanych z pakowaniem. Je艣li produkt zosta艂 uszkodzony z powodu nietypowego zu偶ycia lub niew艂a艣ciwego u偶ytkowania, koszty wysy艂ki nie zostan膮 pokryte. W przypadku ch臋ci skorzystania z gwarancji, prosimy o poinformowanie nas o wadliwym produkcie. Prosimy o zapoznanie si臋 z informacjami dotycz膮cymi gwarancji w naszych warunkach handlowych.

 Termin zwrotu

Dla klient贸w indywidualnych oferujemy bez ogranicze艅 na zwrot towaru.

Przesy艂ki za pobraniem, odbi贸r bezpo艣redni i paczki polecone

  • Odmawiamy przyj臋cia produkt贸w zwracanych do Rito za pobraniem.

  • Nie odbieramy bezpo艣rednio od klienta paczek zwracanych do Rito.

  • Produkty wys艂ane jako paczki polecone zostan膮 przez nas odebrane, ale nie pokrywamy koszt贸w przesy艂ki.

  • Rito ApS pokrywa wy艂膮cznie koszty przesy艂ek zwyk艂ych (nie pokrywamy koszt贸w przesy艂ek poleconych i us艂ug dodatkowych)

 

Koszty przesy艂ki przy zwrocie

Zwracaj膮c jakikolwiek produkt koszt wysy艂ki pokrywa klient. Rito pokrywa koszty przesy艂ki tylko wtedy, gdy zwrot jest spowodowany b艂臋dem Rito.

 

Wersja: v5.c71.s6.l7