Informacje o zwrotach

W Rito oferujemy wydłużony termin zwrotów, dzięki czemu możesz reklamować swój zakup przez bez ograniczeń!

UWAGA: Wszystkie paczki zwrotne muszą być wysłane za pośrednictwem naszego portalu zwrotów online, który można znaleźć tutaj:

WWW.RITO.PL/RETURN

Proszę zwrócić uwagę przed zwrotem:

  • Zawsze pamiętaj o podaniu numeru zamówienia
  • Paczki zwrotne, które nie zostaną wysłane za pośrednictwem naszego portalu zwrotów, nie zostaną przyjęte.
  • Jako klient jesteś odpowiedzialny za koszty zwrotu przesyłki.
  • Produkty, które pachną dymem lub są w inny sposób uszkodzone, nie będą przyjmowane do zwrotu.
  • Przedmioty muszą być nieużywane i w oryginalnym opakowaniu. Jeśli jednak chcesz wymienić na inny przedmiot, musisz najpierw odesłać do nas towar, po czym zwrócimy Ci kwotę*. Wówczas możliwe będzie ponowne zamówienie produktu.
  • Jako osoba prywatna zawsze masz nieograniczone prawo do zwrotu podczas zakupów w Ritohobby.no, pod warunkiem, że przedmiot jest w 100% nowy, w nieuszkodzonym stanie i w nienaruszonym opakowaniu.
  • Odmawia się przyjęcia towaru zwracanego na żądanie. Zaznaczamy również, że paczki zwrotne bez adresu zwrotnego nie będą odbierane. Możesz również zrezygnować z zakupu, odmawiając przyjęcia przesyłki.
  • Rozpatrzenie zwrotu zajmuje zazwyczaj 10-14 dni roboczych.

*Jeśli zwracasz zamówienia, które mają więcej niż 180 dni, nie możemy zwrócić Ci pieniędzy, zamiast tego otrzymasz notę kredytową.

Zwrot produktów

Jeśli, wbrew oczekiwaniom, nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz skorzystać z bez ograniczeń okresu zwrotu. Jeśli warunki zostaną spełnione, możesz zwrócić produkty w ciągu bez ograniczeń . Zwracając produkt z powodów innych niż zaniedbanie ze strony Rito, do Ciebie należy obowiązek pokrycia kosztów wysyłki. Jeśli poniższe warunki są spełnione, zwracamy Ci zapłaconą przez Ciebie kwotę:

  • Produkt jest nienaruszony i nieużywany
  • Produkt nie ma zapachu dymu papierosowego ani oparów kuchennych
  • Produkt nie był narażony na działanie wilgoci itp.

 

Nie zwracamy produktów używanych lub uszkodzonych. Jeśli zwracasz włóczkę, wymagamy, aby banderola była nienaruszona. Uprzejmie prosimy o zwrot produktu w odpowiednim opakowaniu, aby uniknąć uszkodzeń podczas przesyłki. Prosimy o dołączenie faktury, a my oddamy Ci pieniądze za zwrócony towar.

 Zwrot pieniędzy

Jeśli chcesz odzyskać swoje pieniądze, zostaną one przelane na kartę płatniczą, z której korzystałeś. Jeśli nie będzie to możliwe, skontaktujemy się z Tobą w celu znalezienia alternatywnego rozwiązania.

Zazwyczaj przetwarzanie zwrotu pieniędzy trwa do 10-15 dni roboczych.

Przy zwrocie otrzymasz pełną kwotę za towar. Jeśli zdecydujesz się na zwrot całego zamówienia, otrzymasz również zwrot kosztów wysyłki. Zachowaj potwierdzenie nadania paczki, abyśmy mogli zwrócić prawidłową kwotę.

Jeśli odmówisz przyjęcia dostarczonej Ci paczki, potraktujemy to jako chęć otrzymania zwrotu pieniędzy. Wówczas skontaktujemy się z Tobą w celu wysłuchania Twoich życzeń.

Wymiana

Jeśli chcesz wymienić produkt z powodu złej jakości, niewłaściwego koloru lub rozmiaru, z przyjemnością Ci pomożemy. Odeślij do nas produkt, który chcesz wymienić, a my zwrócimy Ci pieniądze, abyś mógł zamówić nowy produkt. Szybko i bezproblemowo.

Jeśli chcesz wymienić produkt na droższy, prosimy, abyś najpierw zwrócił zakupiony produkt. Następnie zamów produkt, który chcesz kupić. W takim przypadku zwracamy pełną kwotę na Twoje konto bankowe.

Pamiętaj, że nie wolno nam pobierać dodatkowych pieniędzy z Twojej karty kredytowej. Ze względów bezpieczeństwa, aby chronić Ciebie jako klienta, nie jest to możliwe.

 Gwarancja i reklamacje

Jeśli produkt jest uszkodzony lub wadliwy, prosimy o kontakt w sprawie gwarancji lub reklamacji przed odesłaniem paczki. Jeśli roszczenie w ramach gwarancji zostanie zatwierdzone, oczywiście zwrócimy Ci koszty wysyłki i cenę produktu.

Proszę pamiętać, że nie zwracamy kosztów związanych z pakowaniem. Jeśli produkt został uszkodzony z powodu nietypowego zużycia lub niewłaściwego użytkowania, koszty wysyłki nie zostaną pokryte. W przypadku chęci skorzystania z gwarancji, prosimy o poinformowanie nas o wadliwym produkcie. Prosimy o zapoznanie się z informacjami dotyczącymi gwarancji w naszych warunkach handlowych.

 Termin zwrotu

Dla klientów indywidualnych oferujemy bez ograniczeń na zwrot towaru.

Przesyłki za pobraniem, odbiór bezpośredni i paczki polecone

  • Odmawiamy przyjęcia produktów zwracanych do Rito za pobraniem.

  • Nie odbieramy bezpośrednio od klienta paczek zwracanych do Rito.

  • Produkty wysłane jako paczki polecone zostaną przez nas odebrane, ale nie pokrywamy kosztów przesyłki.

  • Rito ApS pokrywa wyłącznie koszty przesyłek zwykłych (nie pokrywamy kosztów przesyłek poleconych i usług dodatkowych)

 

Koszty przesyłki przy zwrocie

Zwracając jakikolwiek produkt koszt wysyłki pokrywa klient. Rito pokrywa koszty przesyłki tylko wtedy, gdy zwrot jest spowodowany błędem Rito.

 

Wersja: v6.c71.s6.l7